Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2007

Παρέα με τη Γραμματούλα

Γεια σας φίλοι μου.
Σήμερα είναι η σειρά της Γραμματούλας να με πάρει.

Όταν σχολάσαμε από το σχολείο ήρθε και με πήρε ο παππούς της Γραμματούλας. Η Γραμματούλα με γνώρισε στον παππού της και εκείνος είπε ότι είμαι χαριτωμένος. Όταν γυρίσαμε στο σπίτι η Γραμματούλα με γνώρισε στη μαμά της, εκείνη μου είπε ότι είμαι ομορφούλης και μας έβαλε να φάμε σπανακόρυζο. Όταν φάγαμε πήγαμε και είδαμε τηλεόραση. Είδαμε ένα ντοκυμαντέρ και πήγαμε για ύπνο.

Όταν ξυπνήσαμε καθίσαμε και διαβάσαμε Θρησκευτικά. Η Γραμματούλα μου είπε ότι τα Θρησκευτικά της αρέσουν πάρα πολύ. Ύστερα από τα Θρησκευτικά διαβάσαμε Μελέτη. Όταν τη διαβάσαμε γράψαμε Αγγλικά αλλά και διαβάσαμε. Όταν διάβαζε η Γραμματούλα εγώ προσπαθούσα να καταλάβω τι λέει. Πιο μετά πήγαμε κάτω στην παραλία και είδαμε το Λευκό Πύργο και τα μαγαζιά. Εκεί αγοράσαμε πολλά ρούχα και παπούτσια.

Μετά φύγαμε και πήγαμε στο σπίτι με το λεωφορείο. Όταν γυρίσαμε εκεί μας πε΄ριμενε ο αδερφός της. Εκείνος με είδε και είπε ότι είμαι ομορφούλης. Ύστερα πήγαμε στην αδερφή της τη Φωτεινή. Εκείνη είπε ότι είμαι γλυκούλης και χαριτωμένος. Μετά παίξαμε μαζί της και χορέψαμε.

Το βράδυ έφαγα κρέας. Ύστερα πήγαμε για ύπνο. Η Γραμματούλα με έβαλε στο κρεβατάκι μου και μου έδωσε ένα φιλάκι.