Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2006

Στο σπίτι του Παναγιώτη...

Είμαι ο Παλληνέας από την Αθήνα.
Σήμερα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης γνώρισα τον Παναγιώτη. Ο Παναγιώτης σήμερα πήρε από το σχολείο τους βαθμούς του πρώτου τριμήνου. Οι βαθμοί του ήταν Α και ήταν πολύ χαρούμενος. Όταν φτάσαμε στο σπίτι του οι γονείς του του έδωσαν ένα δωράκι για τους καλούς βαθμούς. Το δωράκι ήταν ένα puzzle. Ο φίλος μου χάρηκε πολύ και εγώ ήθελα αμέσως να τον βοηθήσω να το φτιάξουμε μαζί.

Το σπίτι του φίλου μου είναι πολύ μεγάλο και ωραίο. Το μεσημέρι η μαμά του είχε φτιάξει ένβα υπέροχο παστίτσιο. Φαγαμε μαζί με τους γονείς του Παναγιώτη και την αδερφή του τη Νικολέτα που είναι 10 ετών και πάει στην Ε΄ τάξη.

Μετά το φαγητό ξεκουραστήκαμε πάιζοντας ποδοσφαιράκι στον υπολογιστή και μετά αρχίσαμε το puzzle. Το puzzle έχει 300 κομμάτια και μαζί με το φίλο μου φτιάξαμε αρκετά κομμάτια.

Αφού ξεκουραστήκαμε κάναμε τα μαθήματα του σχολείου αλλά και των αγγλικών. Στις 19.00 πήγαμε στα αγγλικά και εκεί γνώρισα και καινούριοος φίλους και τη δασκάλα του Παναγιώτη, την κυρία Νίκη. Η κυρία είναι πολύ όμορφη και καλή.

Στις 20.30 σχολάσαμε και γυρίσαμε στο σπίτι. Ο μπαμπάς του φίλου μου είχε ψήσει λίγα σουβλάκια στο τζάκι και φάγαμε βραδινό. Μετά είδαμε τηλεόραση και τις 22.00 πήγαμε για ύπνο. Ο Παναγιώτης κοιμήθηκε αμέσως, εγώ όμως σκεφτόμουν πόσο ωραία πέρασα και σιγά σιγά κοιμήθηκα.