Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2007

Με την Ελένη

Γεια σας φίλοι μου!
Σήμερα έχει σειρά να με πάρει η Ελένη. Όταν σχολάσαμε την παρασκευή, η Ελένη μου είπε πως θα περάσουμε πολύ ωραία. Όταν λοιπόν πήγαμε στο σπίτι η μαμά της Ελένης είχε φτιάξει για μεσημεριανό παστίτσιο. Όταν τελειώσαμε πλύναμε τα χέρια μας και μετά πήγαμε στο δωμάτιο της Ελένης και παίξαμε επιτραπέζιο, υπολογιστή και είδαμε τηλεόραση. Μόλις τελειώσαμε όλα αυτά η Ελένη και ο Παλληνέας κοιμηθήκανε.

Όταν σηκωθήκαμε το Σάββατο, η Ελένη ήπιε το γάλα της και μετά πήγαμε να δούμε τηλεόραση. Μετά από λίγη ώρα η Ελένη είπε στη μαμά της να πάμε στη θεία της Ελένης. Έτσι κι έγινε. Όταν φτάσαμε στη θεία της, η Ελένη με γνώρισε στις ξαδέρφες της. Μόλις με είδαν μου είπαν ότι είμαι πολύ χαριτωμένο.

Όταν γυρίσαμε, η Ελένη έκατσε κι έκανε τα μαθήματά της κι εγώ στενοχωρήθηκα γιατί η Ελένη με είχε αφήσει μόνο μου, αλλά όταν τελείωσε τα μαθήματά της με πήρε αγκαλιά και με φίλησε. Όταν γύρισε ο μπαμπάς της Ελένης μου είπε ότι είμαι πολύ γυκούλης. Μετά όμως πήγαμε να δούμε τηλεόραση, είδαμε ένα έργο στις 9.00 "Σύνορα της αγάπης". Στις 10.00 η Ελένη και ο Παλληνέας κοιμηθήκανε.

Την Κυριακή που σηκωθήκαμε η Ελένη ήπιε το γάλα και αφού έκανε επανάληψη μετά πήγαμε να δούμε τηλεόραση και είδαμε παιδικές ταινίες.

Το μεσημέρι ο μπαμπάς της Ελένης πήγαμε να φάμε σε μια ταβέρνα. Όταν γυρίσαμε η Ελένη και ο Παλληνέας ήταν πτώματα και έτσι πέσανε να κοιμηθούνε. Όταν σηκωθήκαμε στις 7.00 η ώρα είδα το τηλεπαιχνίδι taxi girl. Στις 9.00 ή ώρα είδα super deal.

Όταν πήγε 10.00 η ώρα η Ελένη και ο Παλληνέας κοιμηθήκανε γιατί αύριο θα πηγαίναμε πάλι σχολείο.
Ανυπομονώ ποιος θα με φιλοξενήσει. Καλή σας νύχτα!