Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

Στο σπίτι του Χάρη

Γεια σας φίλοι μου.

Σήμερα πήγα στο σπίτι του Χάρη. Όταν γυρίσαμε από το σχολείο φάγαμε αυγά. Μετά είδα τηλεόραση. Στις 4 ο Χάρης έκανε μαθήματα για τα αγγλικά και ύστερα για το σχολείο.

Το απόγευμα στις 6.30 πήγε αγγλικά. Όταν ήρθε έπαιξε μαζί μου. Είδαμε τηλεόραση, φάγαμε, κάναμε μπάνιο, αργότερα μου έδειξε το σωμάτιό του. Πάνω στο γραφείο του έχει τηλεόραση, βιντεοραδιόφωνο, υδρόγειο σφαίρα, τηλέφωνο, ρολόι και άλλα.

Ύστερα μου έδειξε τη βιβλιοθήκη. Είχε πάρα πολλά βιβλία και έναν υπολογιστή.

Έπαιξα με την αδερφή του τη Βέρα. Η Βέρα πάει πρώτη γυμνασίου, είναι γλυκιά και όμορφη. Παίξαμε υπολογιστή, το παιχνίδι λεγόταν Sims.

Στις 10.15 η μαμά του μας είπε να κοιμηθούμε. Ο Χάρης με σκέπασε, έπεσε και εκείνος στο κρεβάτι. Μου είπε καληνύχτα, έσβησε το φως και κοιμηθήκαμε βαριά.

Ανυπομονώ να μάθω ποιος είναι ο επόμενος.