Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2007

Σαββατοκύριακο με την Κέλλυ

Γεια σας. Είμαι ο Παλληνέας.

Αυ΄το το Σάββατο βρίσκομαι στο σπίτι της Κέλλυς. Βέβαια για να ακριβολογούμε είμαι από την Παρασκευή το μεσημέρι μετά το σχολείο.

Την Παρασκευή λοιπόν όταν φτάσαμε με τηνΚέλλυ στο σπίτι, μέχρι να ετοιμάσει η μαμά της το φαγητό, εμείς στο δωμάτιό της παίξαμε Uno. Ήταν μαζί μας και ο μικρός της αδερφός ο Γιώργος.
Μετά το φαγητό η Κέλλυ διάβασε τα μαθήματα των Αγγλικών για το φροντιστήριο Αγγλικών και εγώ την άκουγα με πολλή προσοχή. Στις 5 μ.μ. πήγαμε στο φροντιστήριο και μάθαμε πολλά και χρήσιμα πράγματα από τη δασκάλα της Κέλλυς.

Όταν τελείωσε το μάθημα οι γονείς της μας πήγανε για ν απαίξουμε μπόουλιγκ μαζί με δύο φίλους της Κέλλυς. Μπορώ να πω ότι η πρώτη μέρα ήταν πολύ όμορφη.

Το Σάββατο αφού ξυπνήσαμε και ήπιε η Κέλλυ το γάλα της, καθίσαμε να δούμε λίγο τηλεόραση και ύστερα καθίσαμε και διάβασε η Κέλλυ τα μαθήματά της γιατί το απόγευμα προβλέπονταν βόλτα στο χωριό της Ειρνήνης. Και όντως έτσι έγινε. Το απόγευμα ξεκινήσαμε να πάμε.

Η διαδρομή από τον περιφερειακό ήταν πολύ όμορφη, γιατί φαίνονταν όλη η Θεσσαλονίκη φωταγωγημένη. Όταν φτάσαμε έμεινα έκθαμβος! Ένα ολόκληρο χωριό! Αφού καθίσαμε για κάμποση ώρα με κάποιους φίλους, γυρίσαμε στο σπίτι και πέσαμε στα κρεβάτια για έναν καλό υπνάκο.

Την Κυριακή ήταν η μέρα της ξενάγησης. Πήγαμε όλοι μαζί στο Λευκό Πύργο, στο λιμάνι της πόλης που ήταν πολύ όμορφο, σεδιάφορους παλιούς ναούς, στην Καμάρα που βρίσκεται στην Εγνατία. Περάσαμε και έξω από την Έκθεση Θεσσαλονίκης. Επίσης πήγαμε με την Κέλλυ και τους γονείς της στην Άνω Πόλη που βρίσκονται τα αρχαία τείχη της πόλης. Πολύ μου άρεσε ο ναός του Αγίου Δημητρίου.

Αλλά το πιο ωραίο της Κυριακής ήταν το πάρτυ μασκέ που έγινε στο φροντιστήριο της Κέλλυς. Χορός, ξεφάντωμα , ταχυδακτυλουργοί. Τώρα βρισκόμαστε στα κρεβάτια μας για ύπνο . Από αύριο θα πάω σε άλλα παιδιά κι ελπίζω να περάσω τόσο όμορφα, όσο πέρασα με την Κέλλυ.

Πάντως εγώ θα προτείνω να έρθουν μαζί μου από την Αθήνα οι φίλοι μου, την άλλη φορά που θα έρθω για να γνωριστούν κι αυτοί μαζί σας και να περάσουεμ τόσο θαυμάσια όλοι μαζί όπως πέρασα εγώ.