Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2007

Γεια σας νονοί μου!

Σήμερα είμαι σε ένα άλλο σπίτι... Αχ, τις βαρέθηκα αυτές τις αλλαγές. Μα δε βαρέθηκα τις βόλτες. Τα σοκάκια, τα μαγαζιά, το Λευκό Πύργο, τα τείχη της Θεσσαλονίκης... Είναι όλα υπέροχα.
Αυτή τη μέρα λοιπόν έχω άλλη μια ευκαιρία να μελετήσω και να απολαύσω τη γραφική αυτή πόλη. Θα σας εξηγήσω την περιπετειώδη βόλτα μου.
Γύρισα μαζί με τη Μάγδα από το σχολείο. Ήταν μια κουραστική μέρα με πολλά πολλά μαθήματα. Τέλος πάντων. Καθίσαμε και φάγαμε κουνέλι με πατάτες στο φούρνο. Ήταν υπέροχο. Αφού λοιπόν ήταν κουραστική η μέρα, είδαμε ένα DVD στον υπολογιστή, κάναμε τα μαθήματα και κοιμηθήκαμε σε ένα αναπαυτικό κρεβάτι.

Ένιωθα πολύ κουρασμένος. Κοιμηθήκαμε, ετοιμαστήκαμε και βγήκαμε μια βόλτα στο κέντρο. Περάσαμε υπέροχα. Είχε ακόμα στημένο το δέντρο, μια μεγάλη φάτνη και ένα τεράστιο, φωτεινό, υπέροχο καράβι και όλα αυτά στην πλατεία Αριστοτέλους.
Πήγαμε και κάτσαμε στα Goodys, φάγαμε και ύστερα πήραμε δρόμο για ένα ωραίο παιδότοπο. Πάιξαμε, παίξαμε και κουραστήκαμε. Ύστερα από αρκετή ώρα γυρίσαμε πίσω. Όλοι κουρασμένοι βάλαμε τις πιτζάμες και πλύναμε τα δόντια μας και πήγαμε όλοι στα δωμάτιά μας. Η Μάγδα με ακούμπησε στο κρεβάτι της ενώ επάνω στην καρέκλα του γραφείου, μου ετοίμαζε ένα ζεστό κρεβάτι. Με πήρε αγκαλιά, με έβαλε στο κρεβατάκι, με φίλησε και μου είπε καληνύχτα. Έσβησε το φως και εγώ νύσταζα πολύ.

Λοιπόν, καλή σας νύστα... ε... συγγνώμη, καλή σας νύχτα...
Μάγδα ή... μάλλον... Παλληνέας ο Αθηναίος