Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2007

Παρέα με την Κωνσταντίνα

Σήμερα με πήρε η Κωνσταντίνα.
Μόλις σχολάσαμε ήρθε και μας πήρε η μαμά της. Όταν με έδειξε στη μαμά της είπε ότι είμαι πάρα πολύ όμορφος. Όταν πήγαμε σπίτι η μαμά της μας έδωσε μακαρόνια με κιμά. Ήταν τόσο νόστιμα που ήθελα άλλο πιάτο. Μόλις τελειώσαμε το φαγητό, πήγαμε το δωμάτιο της Κωνσταντίνας και μου μάθαινε πώς να διαβάζω. Μετά κάναμε μια ζωγραφιά.
Επίσης η μαμά της Κωνσταντίνας της θύμισε ότι πρέπει να πάει στο φροντιστή
ριο Αγγλικών. Τότε εγώ λυπήθηκα γιατί το ήξερα ότι θα με αφήσει μόνο μου μέχρι να γυρίσει. Όταν γύρισε από τα Αγγλικά με πήρε και μου είπε ότι θα βγούμε βόλτα. Πήγαμε στα Goodys και φάγαμε πατάτες με κέτσα, ήπιαμε κόκα κόλα και φάγαμε χίλια δυο άλλα πράγματα. Μας έδωσαν δώρο και ένα παινχιδάκι. Πήγαμε να παίξουμε μέσα στις μπαλίτσες και τις τοσυλήθρες. Πήραμε κι από ένα μπαλόνι ο καθένας.
Μετά πήγαμε στο σπίτι. Η Κωνσταντίνα έκανε τα μαθήματά της στο σαλόνι. Όταν τελείωσε πλέναμε τα δόντια μας και πήγαμε στο σαλόνι να δούμε τηλεόραση. Όταν η ώρα πήγε 10.30 ο μπαμπάς μας είπε να πάμε να κοιμηθούμε. Η Κωνσταντίνα με έβαλε στο ωραίο κρεβατάκι μου, με σκέπασε και μου είπε καληνύχτα και ξάπλωσε στο κρεβάτι της, έκλεισε τα φώτα και κοιμηθήκαμε. Ήταν βέβαια πολύ κουραστική μέρα αλλά και φανταστική.