Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2007

Σαββατοκύριακο με το Βασίλη

Σήμερα είναι να με πάρει η σειρά του Βασίλη.
Αφού ο Βασίλης είναι ολοήμερο καθίσαμε και κάναμε τα μαθήματά του. Μόλις τελείωσε το ολοήμερο ο Βασίλης πήγαμε στη γιαγιά του.
Σε λίγη ώρα γνώρισα το αδερφό του το Γιώργο. Ο αδερφός του φίλου μου είναι τριών χρονών. Σε λίγο μου τηλεφώνησε στο σταθερό ο μπαμπάς του Βασίλη και του είπε να πάει σπίτι του.
Όταν μπήκα στο σπίτι του φίλου μου ήταν πολύ μεγάλο. Αφού ο Βασίλης έχει κάνει τα μαθήματά του πήγαμε να δούμε παιδικά. Σε λίγη ώρα πήγαμε να φτιάξουμε Σκου Μπι Ντου. Μόλις τελειώσαμε βάλαμε το αδελφό του φίλου μου να κοιμηθεί. Σε λίγη ώρα ο Βασίλης με πήρε αγκαλιά και πήγαμε για ύπνο.
Το πρωί το Σάββατο ξυπνήσαμε μαζί και πήγαμε να δούμε τηλεόραση. Σε λίγη ώρα φάγαμε μαζί και παίξαμε Πόκεμον και ξανά πήγαμε να δούνε τηλεόραση. Μετά πήγαμε στην πλατεία Τερψιθέας. Μου άρεσε πολύ γιατί δεν έχω ξαναπάει σε αυτή την πλατεία. Είχε πολλές κούνιες και δυο τραμπάλες. Μετά πήγαμε να κάνουμε και εμείς κούνια και είδαμε το Λάζαρο. Χάρηκα που τον είδα ξανά. Σε λίγη ώρα πήγαμε στη γιαγιά του φίλου μου. Έχει έρθει η ξαδέρφη του. Πήραμε την ξαδέρφη του που την έλεγαν Άννα και ξαναπήγαμε στο σπίτι. Εκεί ήταν ο μπαμπάς του Βασίλη και είπε ότι θα πάει να πάρει τη μαμά του Βασίλη που ήταν στο μαγαζί. Καθίσαμε και είδαμε λίγα παιδικά. Όταν τελείωσε το ένα παιδικό πήγαμε να δούμε τα πουλιά που ήταν στο μπαλκόνι. Μετά ήρθαν οι γονείς του Βασίλη και μας είπαν να μπούμε μέσα στο σπίτι. Μόλις έγινε 23.30 πήγαμε όλοι για ύπνο.
Την τελευταία μέρα το πρωί, την Κυριακή, ξυπνήσαμε και πήγαμε να δούμε παιδικά. Μετά φάγαμε τοστ που μας έφτιαξε ο Βασίλης. Κατά το βράδυ οι γονείς του φίλου μου έχουν φύγει στις 18.30 και καθόταν με το μωρό. Σε τέσσερις ώρες ήρθαν οι γονείς του Βασίλη. Εμείς όλοι μαζί στις 23.00 πήγαμε για ύπνο. Ο Βασίλης με πήρε αγκαλιά και κοιμηθήκαμε. Όμως εγώ δεν κοιμήθηκα. Θα ήθελα να ξέρω ποιος θα με πάρει τη Δευτέρα.