Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2007

Μια γεμάτη μέρα με την Κική

Γεια σου αγαπημένου μου ημερολόγιο!

Σήμερα είναι η σειρά της Κικής να με φιλοξενήσει.

Μόλις το ρολόι έδειξε 1.15 μμ το κουδούνι του σχολείου χτύπησε. Άλλα παιδιά βγήκαν για διάλειμμα ενώ εγώ και η φίλη μου ξεκινήσαμε για το σπίτι της.

Μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει την Κική στην εξώπορτα του σχολείου. Ο μπαμπάς της ήταν εκεί και την περίμενε. Από ότι μου είπε η Κική συνήθως (εάν όχι πάντα) αυτή την ώρα ο μπαμπάς της είναι πάντα στη δουλειά.

Βόλτα-βόλτα περνώντας μέσα από πάρκα και παιδικές χαρές φτάσαμε στο σπίτι. Κάθε μέρα η φίλη μου με την αδερφή της κάνουν αρκετό δρόμο για να πάνε στο σχολείο. Κουρασμένοι και ιδρωμένοι από τη ζέστη κάτσαμε αναπαυτικά στις πολυθρόνες του καθιστικού. Η θέα ήταν καταπληκτική. Πολίχνη, Νεάπολη, Μετέωρα, Πανόραμα και Χορτιάτης ήταν μπροστά στα μάτια μας. Μια μεγάλη φωτογραφία με πολλά σπίτια και δέντρα.

Το φαγητό ήταν έτοιμο. Φάγαμε αυγά με πατάτες που ετοίμασε ο μπαμπάς της. Η μαμά της έλειπε επειδή έδινε εξετάσεις για να πάρει το δίπλωμα οδήγησης. Ξαφνικά το θυροτηλέφωνο χτύπησε. Αντί να έρθει όμως η μαμά της ήρθε ένα ξάδερφός της με το μπαμπά του από τη Βέροια. Ο Νάσος είναι πολύ καλό παιδί και μου ζήτησε να τον επισκεφτώ στην πόλη του. Ελπίζω να πάω κάποτε γιατι μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον αρχαιολογικό χώρο της Βέροιας.

Παίξαμε για λίγο ώσπου τελικά έφτασε κι η μαμά της κατευτυχισμένη. "Πήρα το δίπλωμα!" είπε με χαρά.
Αργότερα ήρθε η ώρα για να κάνουμε τα μαθήματά τους.
- Μετά από τόσες επισκέψει, πρέπει να κάνεις ένα μπάνιο αρκουδάκι μου είπε η Κική. Χωρίς δέυτερη σκέψη "μπλουμ!!!" μπήκα μέσα στο ζεστό νερό. Μου έριξε μέσα ένα αφρόλουτρο που μύριζε τριαντάφυλλο. Μύριζα υπέροχα μόλις βγήκα, το κορμάκι μου ήταν μαλακό σαν βαμβάκι. Αλλά έτσι βρεγμένος όπως ήμουνα δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω. Έτσι η Κική με ένα πιστολάκι μαλλιών με στέγνωσε και ήμουν έτοιμος... ή έτσι νόμιζα!
Η φίλη μου σκέφτηκε να μου βάλει ένα κόκκινο φιογκάκι στο λαιμό.
- Τώρα είμαι κούκλος, είπα και αυτή μου απάντησε:
- Συμφωνώ, γι' αυτό ετοιμάσου. Θ απάμε στο φροντιστήριο Γερμανικών.
- Και όχι μόνο είπε η μαμά της. Θα σας κεράσω κρέπα με μερέντα, αμύγδαλα και σοκολάτα ζεστή.
- Ναι, ναι! είπαμε όλοι με μια φωνή. Έτσι κι έγινε. Όλα ήταν υπέροχα. Γυρίσαμε στο σπίτι, είδαμε τη "Μαρία η άσχημη" και το "Παρά πέντε". Τα ματάκια μας άρχισαν να κλείνουν.
- Ώρα για ύπνο. Καληνύχτα Παλληνέα, μου φιθύρισε η φίλη μου.