Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2007

Στο σπίτι της Σωτηρίας

Γιεα σας παιδιά, είμαι ο Παλληνέας ο Αθηναίος, έτσι με λένε τα παιδιά της τάξης Δ2.
Τέλος πάντων, για να μη τα παραλέω σήμερα 23/01/2007 πήγα σε ένα κοριτσάκι πολύ όμορφο και έξυπνο. Την λέγανε Σωτηρία.
Μόλις με πήρε από το δάσκαλό της μου είπε:
- Θα περάσουμε πολύ ωραία. Εγώ την πίστεψα και πράγματι έγινε. Όταν πήγαμε σπίτι της φάγαμε ένα πολύ ωραίο φαγητό, κοτόσουπα. Έκανε τα μαθήματά της και πήγαμε βόλτα κάτω στην παραλία. Εκεί είδαμε πολύ κόσμο. Οι καφετέριες ήταν γεμάτες και ο κόσμος χόρευε και έπινε ποτά. Μετά από πολύ περπάτημα η μαμά της Σωτηρίας η κυρία Λίτσα μας είπε να πάμε για Goodys. Εμείς είπαμε:
- Ναι, με πολύ χαρά.
Η αδερφή της Σωτηρίας η Χρύσα ήθελε να πάμε σε συγκεκριμένο Goodys, μα αυτό ήταν κλειστό. Έτσι πήγαμε σε άλλο.
Το βράδυ γυρίσαμε 9.00 η ώρα, η Σωτηρία μου ετοίμασε το ξύλινο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα.